lauantai 8. tammikuuta 2011

Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee lankahyllyn luona?

Mitenhän se mun "lankaihanne" meni.. Olikohan se niin, ettei mitään ohutta tai itse raidoittuvaa?






Löysin itseni lankahyllyltä hiplaamasta näitä. Turkoosiahan oli pakko ostaa, kun se tais olla poistuvien värien listalla. Pitihän sille sitten ottaa kavereitakin ostoskoriin pyörimään. Tän vuoden lankasaldo on nyt 1200g, ja tätä vuotta on menny jo.. Öö? Viikko? Aina oon ollu niin fiksu, etten ole ostanut kuin vaan ne langat, mitä olen johonkin tiettyyn neuleeseen tarvinnu. Siksi mulla ei mitään lankavarastoa ole oikeen koskaan ollutkaan.  Mihin mä nyt joudun itseni kanssa? :D
Mitäs olen näistä sitten suunnitellut tekeväni? Yli polven villasukkien ohjetta oon kuolannut, mutta riittääkö mun hermot tehdä sellasia noinkin ohuesta langasta?  Mietin, joskos tekis sellaset kahdella langalla, sekottais vaikka ton turkoosin lilan kanssa, voisko sellanen yhdistelmä toimia? Vaiko turkoosin ton oranssi-pinkin kanssa, meneekö ihan överiks? Teiltä on hyvä kysellä mielipiteitä, kun hiljaisuus on myöntymisen merkki :D Vai oottasko vaan sen mustan Tico Ticon ilmaantumista kauppoihin ja raidottais sen kanssa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti