sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Mä elän vieläkin!

Avopin tossuista tuli onneksi oikean kokoiset. Ja tais värikin olla mieluinen. Hyvä hyvä! Juhlista on nyt viikko aikaa, ja nyt vasta alan heräilemään niiden jäljiltä uudestaan henkiin. No, niinkuin kaikkiin sukujuhliin kuuluu, niin eihän niistä tappeluitta selvitty. Miehen naispuolinen serkku kävi minuun käsiksi, koska luuli minulla olevan useempiakin miehiä :DD Tämä naurettavuus sai alkunsa siitä, että tarjosin pari paukkua miespuoliselle kaverilleni.. Tai pikemminkin se oli tuttu, jota morjestaa kun siihen törmää. En tajua, mitä tällä naisella oli koko illan mua vastaan. Koitin kuitenkin jutella sen kanssa niitä näitä ja tutustua siihen paremmin. No, toinen törmäyskurssille joutuminen tapahtuikin sitten miehen serkun muijan kanssa. Näillä yhteistä elämää takana 2 viikkoa:D Meillä pidettiin pienimuotoiset jatkot, joissa tämä neiti ei sitten osannut käyttäytyä, joten mulla meni hermo ja koitin sitä heittää täältä ulos. No, siinä ei sitten hyvin käyny, mun kannalta. Piti vaihtaa jakauksen paikkaa, jottei kaljut läiskät tukassa paistaisi. Molemmat nujakat onneksi tapahtui vasta varsinaisten juhlien jälkeen, eikä ainakaan vielä ole avopin korviin kantautunut. Tällästä sitte sen kerran kun pääsen viihteelle! Eniten kuitenkin ottaa aivoon, että oon ite jo kasvanu tollasen yli, että tarvii kännissä käydä muihin ihmisiin käsiks.  Näköjään noihin tilanteisiin vaan joutuu, vaikka niitä koittais miten välttää. Nuoret naiset vielä. Hohhoijjaa. Seuraavia sukujuhlia ootellessa ;)
Joo, juhlista on nyt viikko, ja niistä ollaan koko tää aika nyt toivuttu. Onneksi ei tarvi useemmin olla viihteellä, home sweet home, ja todella tarkotan sitä! Jos sitä jo morkkiksiltaan kykenis vaikka tekemään käsitöitä :) Keksis vaan mitä sitä seuraavaksi. Koko tää viikko oon puunannu kämppää, mikäs sen parempaa morkkis tekemistä, kun palkkana on vieläpä siisti koti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti